18 Mac, 2010

56 dah!!!

Salam....





Hari ni genaplah 56. Apa tu 56???? Cuba teka???
Ya...betul...hari ini genaplah umur suami ibu 56 tahun. Sekejap je masa berlalu. Walau apa pun terima kasih kepada Allah SWT kerana dapat memanjangkan usia pada tahap ini. Alhamdulillah suami ibu ini seorang yang pengasih dan penyayang bukan pada ibu, dan anak-anak sahaja malah pada semua orang disekeliling dia. Sangat bertanggungjawab dan sesuai dijadikan ketua rumah tangga. Syukur.......


Setiap kali selepas solat dia bukan sahaja berdoa untuk dirinya dan keluarga sahaja malah untuk orang-orang disekelililngnya juga. Sangat mengambil berat pada ibu dan ibu mertuanya. Cuma ada kelemahan dalam bab masak memasak...dia kurang berminat. Tapi bila bab basuh ikan atau ayam tu kerja dialah dari dulu. Bila ibu start masak dia duduk dikerusi sambil bercakap-cakap dengan ibu...itu aje yang dia tahu.

Bersempena dengan ulang tahun kelahiran yang ke 56 ni, ibu akan buatkan sebiji kek ... InsyaAllah tapi taklah sehebat gambar di atas. Maybe kek yang very simple aje, yang senang dibuat. Makan-makan sikit bersempena ustazah kita dah nak berangkat nak sambung belajar.. tu!!! Tapi masih kekurangan seorang anak yang tak dapat balik, Alhamdulillah.

Sekian dulu, nanti jumpa lagi..insyaAllah
Terima kasih kerana mengunjungi rumah ibu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails