21 Julai, 2010

Terima Kasih Pengirim...

Salam....



Terima kasih kepada pengirimnya yang bersusah payah mengirimnya dari jauh. Selamat sampai di tangan ibu dalam keadaan sempurna. Ibu suka sangat pada hadiah ini. Alhamdulillah syukur. Syukran dan  thank you very much. Muuuaaahhhhh.......  Semoga pengirimnya sentiasa di permurahkan rezekinya. Hidup aman damai dan berbahagia di dunia dan akhirat. Mohon Allah SWT permudahkan segala urusan beliau dan keluarga di sana dan hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalas jasa baik pengirim. AMIN.

8 ulasan:

  1. lama juga nak sampai ye? Coklatnya macam dah kemek jer...
    Harga pos tu lagi mahal daripada harga barang, hampeh betul.
    tapi tak apa, ikhlas untuk Ibu

    BalasPadam
  2. Ooohhh....pengirimnya fa10,tumpang seronok...hehehe.

    BalasPadam
  3. Salam fa10,

    Kotak kemek sikit, isi dlm cantik & sedap bangat...

    Terima kasih byk2.

    BalasPadam
  4. Salam Kak Zai,

    Kira2 hadiah jawab soalan teka teki lah tu!
    Apa2 pun ibu dpt makan secubit je lain2 abis anak2 makan. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  5. alaaaa! I pun nak jugakkkk! hehe

    BalasPadam
  6. ibu sayang..sedap nampaknya tu..alhamdulillah..memang betul2 sayang tu..sampai sanggup kirim..dari jauh ye..

    BalasPadam
  7. Salam Fa,

    Alamak...dah abis, ya betul...dah abis di makan oleh anak2. Sorry Fa.

    BalasPadam
  8. Salam Kak Erna,

    Alhamdulillah....

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails