09 September, 2010

Salam Aidil Fitri

Salam....


Hari ini merupakan hari terakhir kita berpuasa bagi bulan Ramadhan 1431 Hijrah. Esok kesemua umat Islam akan menyambut kemenangan yang dinamakan Aidil Fitri. 


Bersempena dengan ini ibu bagi pihak suami dan anak-anak mengucapkan Salam Aidil Fitri Minal Aidil Wal Faizin kepada semua umat Islam di mana saja mereka berada. Kepada kawan-kawan blog ibu mintak maaf banyak-banyak sebab di sepanjang bulan Ramadhan ni ibu kurang ziarah rumah kawan-kawan.  Ampun dan maaf kepada semua pembaca blog ibu, dan ibu  mintak halal mana-mana resepi yang ibu terpaksa cdieduk untuk menjadi hidangan keluarga mahupun juadah hari raya ini.


Ibu menjemput kepada semua yang ingin ke rumah untuk berhari raya atau ziarah bila-bila masa. Ibu masuk kerja pada 19/09/2010. kalau nak datang tu calling-calling dulu ya..! Ini numbernya: 019 - 9837754. Kalau nak datang tu ni alamatnya:

2048 - C, Taman Merpati Jaya
Lorong Limau Manis, Kg. Gong Limau
24000 Kemaman, Terengganu


Kepada yang memandu tu... oh ya...ada yang balik ke Bagan Datok, Johor Bahru, Teluk Intan, Kuala Terenganu atau mana-mana destinasi, pastinya memandu dengan berhati-hati kerana ada yang merindui sedang menanti. Ingat pesanan ini.  


Sekian dulu, nanti jumpa lagi...InsyaAllah
Terima kasih kerana mengunjungi rumah ibu.

2 ulasan:

  1. SELAMAT HARI RAYA
    MAAF ZAHIR BATIN

    buat ibu sekeluarga

    moga sentiasa gumbira dan dirahmati Allah

    BalasPadam
  2. Salam Pak Itam,

    Maaf zahir batin juga dr ibu & keluarga untuk kelurga di sana.

    Terima kasih atas doa.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails