24 November, 2010

Cerita Lama Cerita Baru

Salam....

Ni... saja nak tunjuk gambar-gambar lama disekitar Sultan Cup yang lepas. Di sebabkan tiada masa nak update blog, sibuk memanjang...hari ni baru ada kelapangan sedikit. Kalau makanan dah basi agaknya.... hehehe. Jangan buang masa  jomlah kita tengok sebahagian daripada koleksi yang ada....



Sultan kesayangan - amik dari jauh (sapalah kita - bukannya juruforo propesenel)


Nurul Fatihah, anak buah - rider 180km



Ni club kepunyan adik ipar - Fatihah di bawah club ni. Stable di Cherating 



Kenderaan rasmi  digunakan semasa kejohanan berlangsung - mewah tu!

Lagi kenderaan rasmi


++++++++++++++++++++++


 
Selepas sembahyang  Raya Aidil Adha, semua berkumpul di surau Taman Ixora  untuk menyaksikan upacara korban. Hari ni saja sembilan ekor lembu telah dikorbankan. Di bawah ni ada gambar lembu yang dikorbankan. Kita disunatkan melihat darah yang mengalir tu sambil membaca doanya.   




Tahap kesihatan kakak kesayangan ibu stabil tapi masih berada di Hospital USM Kubang Kerian. Kira-kira dah dekat satu bulan dah dia di sana. Selalu kalau ibu pergi, ibu akan bawak sekali anaknya yang kecil tu. Bukan apa kalau si ibu melihat anaknya, reda lah sikit kesakitan yang ditanggung.  



Berehat di Condo Plaza Intan, Kota Bharu. Tu semua sedang  menonton TV1 - Lambaian Baitillah kalau tak silap. Kesian budak-budak ni - frust bangat tu sebab pool sedang di cuci, maka tak dapatlah nak berendam-rendam. Tak apalah nak  nanti ibu bawak ke Bukit Mentok erk...


Hujung minggu ni pergi lagi ke USM, insyaAllah macam tulah rutin ibu selagi kakak kesayangan berada di situ. Semoga Allah memberi kelapangan kepada ibu dan adik beradik yang lain. Alhamdulillah dan terima kasih pada hubby yang sanggup drive dan tolong ibu. Jauh tu perjalanan, kira-kira 3.5 jam atau 4 jam perjalanan. Sekali pergi selalunya ibu bermalam dua tiga hari, dapat ziarah tiga empat kali. Kan berbaloi tu!  





6 ulasan:

  1. salam ibu sayang..beruntung ibu ye..dapat melihat perlawanan tu secara live..
    semoga juga kakak ibu bertambah baik kesihatannya.

    BalasPadam
  2. Anak buah kak Zai pun penunggang kuda,pernah memenangi beberapa perlawanan termasuk pertandingan yang diadakan di Trengganu.

    Semoga kakak ibu sayang cepat sembuh.

    BalasPadam
  3. Wsslm Kak Erna,

    Dpt tengok live pun krn ada adik ipar je, kalau tak mcm org ramai gak.

    Amin. Terima aksih atas doa

    BalasPadam
  4. Salam Kak Zai,

    Sapa nama anak buah Kak Zai tu, kot-kot saya kenal @ nama club pun boleh.

    Terima kasih atas doa Kak Zai.

    BalasPadam
  5. slam ibu

    semoga kakak ibu cepat sembuh

    psss saya dah diharamkan dari naik kuda hehehe

    BalasPadam
  6. Salam Pak Itam,

    Terima kasih atas doa.

    Kenapa Pak Itam diharamkan naik kuda? Ni mesti ada kes. Biar ibu teka.... Pak itam pernah jatuh kuda & sakit belakang. Betul tak??? BAHAYA TU!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails